Stay true and real!



Jag förundras av varje dag som går, livet är så mycket mer än vad som skådas med bara två ögon.
Jag har lärt mig en sak & det är att oavsett vad som sker i mitt liv så klarar jag av att möta det.
Jag är inte rädd, jag tar det som det kommer.
För det som sker mig det sker just mig & när jag tänker på det så känner jag mig orädd.
Jag har inget att vara rädd för, förutom att det ska hända mina nära & kära något.
Man blir starkare av det som bryter ner en, allt som jävlas med mig det blir jag starkare av.
Det finns mycket jag vill åstadkomma, upptäcka & underätta i mitt liv men än finns det tid.
Jag har drömmar & tankar som jag själv inte lyckas förklara för någon.
När jag pratar går det bara runt, runt & runt.
Svår att förstå sig på kanske, inte fan vet jag.
Men jag kommer att fortsätta att vara jag, det får bära eller brista.
Så länge jag är mig själv & gör det jag gör med hela hjärtat.
Är lojal emot mig själv & gentemot andra, så kan inget i princip gå fel.

Stay true and real!


/nickholina, all kärlek!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0