Brukar du, vem, & har du?!







BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Det gör la alla, eller? 
Gnälla: Nej!
Skrika: Nej!
Sova: Absolut!
Ha ångest: Ja!  
Skada dig själv med flit: Nej! 
Ta mediciner du inte borde ta: Nej! 
Vilja dö: Nej!
Drömma mardrömmar: Det händer ibland, men inte särskilt ofta!
Drömma sexdrömmar:  Nej!
Ta droger:  Nej!
Försöka vara annorlunda: Vara mig själv, men räknas det som annorlunda?
Klä dig i svart: Nja!
Gå till kyrkan: Nej, men accepterar andras val!
Gå i skolan: Försöker!
Röka: Ja!
Ljuga: Nej, men ingen är felfri så det har säkert hänt, men isåfall en vit en!
Hata folk: Nej det vill jag inte påstå, men om jag har en anledning till det så, men kan du inte hata så kan du inte älska right?  
Lita på folk: Det beror helt på, det krävs en viss mottsats!  

VEM:
Saknar du: Familj/Släkt i Eskilstuna.
Vill du döda:  Nej!
Vill du slå: Nej, självförsvar?
Kramade du sist: Elliot, min systerson!
Skrek du på sist: Ingen!
Vill du vara som: Just me!
Sårade dig sist: Oj, det är historia!
Gjorde dig riktigt glad senast: Elliot, min systerson!
Fick du sms från senast: Mamma, Madeleine Vestin!
Ringde dig senast: Dennis Jönsson!
Är vackrast på jorden: Alla är vi unika & vackra på vårat sätt & vis, det finns bara en som du!

HAR DU:
För många vänner: Man kan aldrig få för många, men jag är evigt tacksam för dom som finns till i mitt liv.
Förföljelsemani: Om jag går ensam ute sent på kvällen, så JA!  
Tvångstankar: Nja!
Någon annan psykisk sjukdom: Nej! 
Någon fysisk sjukdom: Nej! 
Någon skada: Nja! 
Färgat håret: JA! 
Brutit några ben: Nepp!
Några piercings: Har tre st för tillfället, näsan, naveln & överläppen!
Egen dator: Nej!
Bra självförtroende: Jodå!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej! 
Tuttat eld på nått: Aldrig!
Gjort något olagligt: Nja!

/nickholina, all kärlek!

Kommentarer
Postat av: Elli<3

Hej. Fin blogg! :) Kram Elli<3

2010-02-02 @ 17:03:57
URL: http://bellanee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0